Verzending en bezorging
Alle bestellingen vóór 12 uur, worden dezelfde werkdag op de post gedaan. Heb je besteld na 12 uur en wil je toch graag dat het dezelfde dag nog op de post gaat? Neem dan even contact op. Ik kan je dan laten weten of het nog haalbaar is.
Een spoedbestelling?
Heb je een spoedbestelling? Neem even contact op via de mail.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestellingen gaan om 17 uur naar de post. Je kan er vanauit gaan (ook voor de mensen in België) dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd. Als je bestelling op zaterdag naar de post gaat, wordt deze dinsdag bezorgd.
Gaat het wel eens mis bij PostNL?
Ja, soms gaat er helaas wel eens iets mis. Het komt (verdrietig genoeg) een enkele keer voor dat het misgaat bij PostNL en het niet de volgende dag / op het door jou gekozen moment wordt bezorgd. Dat vind ik heel vervelend. Helaas kan ik hier niets aan doen. Neem dan even contact met me op. Het is het tot nu toe altijd gelukt om een mooie en passende oplossing te vionden.
Ook zijn er soms drukke tijden bij PostNL rondom Kerst, Moederdag en Vaderdag. Probeer hier zelf rekening mee te houden door tijdens die dagen iets eerder te bestellen.
Verzendtarieven
Er zijn 2 tarieven voor bestellingen binnen Nederland:
- € 4,50 voor de brievenbuspakjes
- € 6,50 voor de pakketten (doosjes groter dan een brievenbuspakje of wanneer je kiest voor een bepaalde dag en tijd)
Extra keuze:
- Kies je eigen bezorgdatum en tijdvak (ook avondleveringen)
- Kies voor zelf ophalen bij een PostNL punt
België en andere buitenlandse landen
Er is 1 tarief voor bestellingen naar het buitenland:
- € 8,95 alle bestellingen naar België zijn we verplicht op te sturen met een track&trace code en te behandelen als een pakketje, ook al is er slechts 1 blanco kaart besteld. We mogen deze niet versturen met een postzegel binnen EU helaas. Vandaag dat de kosten zo hoog zijn om te versturen van NL naar BE.
Extra keuze:
- Kies je eigen bezorgdatum en tijdstip
- Kies voor zelf ophalen bij een PostNL punt
Track & trace code
Zodra ik je verzendticket print, weet je dat ik bezig ben met je bestelling. Je krijgt hierin de track & trace code. Je bestelling is dan te volgen vanaf het moment dat ze worden gescand. Als je bestelling verstuurd is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Het is daarna afhankelijk van Post NL hoe snel je pakket bezorgd wordt.
Bestelling naar een ander adres?
Het komt wel eens voor dat mij wordt gevraagd om het bestelde artikel(en) naar een ander adres te sturen. Dit is natuurlijk ook mogelijk. In het opmerkingenveld bij betaling kan je dit aangeven.
Bezorgen op een speciale dag?
Wil je het bestelde pakket op een speciale dag bezorgen, bijvoorbeeld op een jaardag? Geef dit ook even aan. Ik zal er dan voor zorgen dat het bestelde pakket net voor de speciale dag bezorgd wordt. Uiteraard ben ik wel afhankelijk van PostNL.
Bestelling ophalen bij mij?
Dat is mogelijk en is uiteraard GRATIS. Dit is mogelijk op alle dagen en avonden. Geef dit ook even aan. Het is fijn om dit even af te stemmen.